وبلاگی جهت کسب و کار اینترتتی در راستای حلیت و سود مطمئن
بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت(7)
شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 1:39 | بازدید : 191 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

کسب درآمد از اینترنت با روشی کاملا متفاوت

قیمت: 8200 تومان

کسب درآمد از اینترنت با روشی کاملا متفاوت

 

در این روش با روزی 1 ساعت وقت گذاشتن درآمد ماهیانه 144 هزار تومان رو تضمین میکنم!

 

قصد تبلیغ و یا توضیحات بی مورد رو ندارم و مثل بعضی ها از بیکاری این مطالب رو به خاطر پول ننوشتم.این روشی که میگم نه پی تی سی(تبلیغات کلیکی) است نه پاپ آپ نه افزایش بازدید ونه بازار یابی و فروش محصول  و نه زیرمجموعه گیری و نه سایر روش های الکی کسب درآمد از اینترنت که شما فکرش رو میکنید.

 

روشی که در این مقاله به شما معرفی خواهم کرد نه نیاز به تخصصی دارد نه کار سختی است فقط کافی است به آدرس سایتی که درون مقاله هست رفته و خودتان همه چیز را متوجه خواهید شد!

 

این روش نه نیاز به سرمایه گذاری داره نه نیاز به زیرمجموعه گیری!

 

این روش جدیدترین روش کسب درآمد اینترنتی با یک سایت ایرانی جدید و اما معتبر می باشد که برای اولین بار از طریق مقاله ما معرفی می شود من خودم از این سایت ماهیانه 300 هزار تومان درآمد دارم علاوه بر اینکه وقت زیادی رو بهش اختصاص ندادم!
توضیحات:
روشی که در این مقاله معرفی می شود جدیدترین روش کسب درآمد اینترنتی می باشد که از طریق توصیف و وارد کردن کلمات صورت می گیرد که هر چه زمان بیشتری صرف کنید درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.
این فایل حاوی یک صفحه پی دی اف آموزشی بهمراه معرفی سایت می باشد.
قیمت این مقاله 8 هزار و دویست تومان می باشد که با روشی که در این مقاله معرفی می شود شما در عرض چند دقیقه میتوانید این 8 هزار و دویست تومان را کسب کنید

خرید        سوال از فروشنده

برترین نرم افزار افزایش رتبه ی الکسا درجهان برای وبلاگ و وبسایت

قیمت: 4000 تومان

برای بالا بردن رتبه سایتتون چی کار کردید؟

برترین نرم افزر افزایش بازدید و افزایش رتبه ی الکسا را در اختیار شما قرار میدهم به کمک نرم افزارفوق میتوانید روزانه 20 هزار افزایش رتبه ی الکسای جهانی را به وبلاگ یا به سایت خود بیاورید ..مطلع باشید الکسا وبسایت رتبه بندی جهانی است به کمک نرم افزار فوق میتوانید رتبه ی جهانی وبلاگ خود را بسیار بالا ببرید و اگر هم اکنون در طول یکسال با تلاش فراوان 20 هزار رتبه بالا میروید به کمک نرم افزار فوق در 1 روز به رتبه ای 20 هزار در رتبه بندی الکسا دست خاهید یافت .. هم اکنون این نرم افزار را دانلود کنید …نرم افزار بر روی سیتم شما نصب می شود.

کار با برنامه بسیار راحت است

بعد از نصب نرم افزار...->

ابتدا در بخش setup1 آدرس وبلاگ و یا اگر سایت دارید ادرس سایت خود را بگزارید

در بخش setup2 هم رد شوید به بخش سوم رفته بر روی استارت کلیک کنید… نرم افزار وب شما را به الکسا معرفی کرده وبازدید ارسال میکند

این نرم افزار چون هریک ip متفاوت برایتان ارسال میکند.

به جمع سایتهای برتر بپیوندید.

این یک راز در میان برترینهاست.

خرید        سوال از فروشنده

200000 ایمیل ایرانی و 600000 ایمیل خارجی کاملا معتبر

قیمت: 2000 تومان

مجموعه ی بیش از 800000 ایمیل
ایمیل مارکتینگ بخش مهمی از بازاریابی در عصر حاضر است و در حقیقت هرچه به بانک ایمیل های بیشتری دسترسی داشته باشید فروش بیشتری را هم تجربه خواهید کرد.

در نظر بگیرید که به ازای هر 100 ایمیلی که ارسال نمایید بتوانید 5 محصول بفروشید و 5000 تومان بابت هر کدام به دست آورید، حال اگر این ایمیل ها به 1000 عدد برسد تعداد محصولات فروخته شده به 50 می رسد و فروش شما به 250000 تومان می رسد!!!! و این یعنی ماهانه میلیون ها تومن.

این بانک ایمیل مشتمل بر بیش از 800000 ایمیل است که 200000 ایمیل ایرانی و 600000 ایمیل خارجی را شامل میشود و به شما در فروشتان مخصوصا در داخل کشور کمک فراوانی می کند.

خرید        سوال از فروشنده

8250 ایمیل فعال كاربر ايراني

قیمت: 2000 تومان

ايميل ماركتينگ جديدترين شيوه تبليغات دردنياي پيشرفته امروز ميباشد و اكثر سايتهاي اينترنتي و شركتهاي خصوصي در كشورهاي امريكا ژاپن و چين از اين شيوه نوين جهت معرفي خود استفاده ميكنند زيرا علاوه براينكه نسبت به ديگر روشهاي تبليغات فوق العاده ارزانتر است جنبه هاي رواني مثبتي نيز ايجاد ميكند. زماني كه ايميل شما مستقيما از طرف شما به شخص گيرنده ارسال شود اين احساس درآن شخص بوجود ميايد كه به او احترام گذاشته شده و توجه و علاقه او به ايميل دريافتي بيشتر خواهد شد.
اين بسته شامل 8هزار و دويست و پنجاه ايميل فعال کاربران ایرانی مي باشد که از سایت های معتبر همچون سایت های شرکتی یا محصولات بازرگانی تهیه شده است

خرید        سوال از فروشنده

بانک ایمیل طبقه بندی شده فعال کاربران بلاگفا

قیمت: 1000 تومان

تاثیر تبلیغات در دنیای امروز غیر قابل انکار است.ایمیل مارکتینگ نیز یکی از روش های موثر تبلیغاتی است که فواید خاص خود را دارد.زمانی ایمیل مارکتینگ موثر خواهد بود که بازاریاب پیامی متناسب با مخاطب خود را تهیه و ارسال کند.این مجموعه نیز این مهم را فراهم کرده است بطوری که شما متن خود را متناسب با گروه انتخابی تهیه و ارسال می کنید.
این مجموعه شامل موارد زیر می باشد:
335 ایمیل مربوط به اندیشه و مذهب
95 ایمیل مربوط به اخبار و رسانه
590 ایمیل مربوط به تجارت و اقتصاد
550 ایمیل مربوط به جامعه و سیاست
400 ایمیل مربوط به خانواده و زندگی
290 ایمیل مربوط به رایانه و اینترنت
236 ایمیل مربوط به سرگرمی و طنز
227 ایمیل مربوط به سفر و توریسم
134 ایمیل مربوط به علم و فن اوری
90 ایمیل مربوط به فارسی زبانان در دیگر کشور ها
219 ایمیل مربوط به فرهنگ و تاریخ
113 ایمیل مربوط به فتو بلاگ
20 ایمیل مربوط به وبلاگ و وبلاگ نویسی
450 ایمیل مربوط به ورزش
580 ایمیل مربوط به هنر و ادبیات
قابل ذکر است که این مجموعه معتبر و فعال می باشد و در مدت زمان 6 روز جمع اوری شده است.

خرید        سوال از فروشنده

بسته آموزشی مشاغل درآمدزا در منزل کتاب کسب درآمد از اینترنت در ۷ روز


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت(6)
شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 1:35 | بازدید : 175 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

تکنیک برتر در افزایش فروش - فروش خود را چند برابر کنید

قیمت: 3500 تومان

 تکنیک برتر در افزایش فروش - فروش خود را چند برابر کنید

اهمیت صفحه فرود در موفقیت بازاریابی اینترنتی آیا شما هم مثل هر بازاریاب دیگری، به دنبال یک راه کار ثابت شده و دقیق برای شروع یک تجارت اینترنتی موفق هستید؟

 

اهمیت صفحه فرود در موفقیت بازاریابی اینترنتی آیا از خواندن تعداد زیادی مقاله ها و کتاب های مختلف در زمینه بازاریابی و تجارت آنلاین، خسته شده اید؟

 

اهمیت صفحه فرود در موفقیت بازاریابی اینترنتی آیا تصمیم دارید تا بدون هدر رفتن زمان و سرمایه خود، بهترین روش ها را در تجارت اینترنتی خود اجرا کنید؟

 

اهمیت صفحه فرود در موفقیت بازاریابی اینترنتی آیا می خواهید بدانید که بازاریاب های معروف و موفق بین المللی از چه روشی برای موفقیت استفاده می کنند؟


 

تکنیک برتر در افزایش فروش - فروش خود را چند برابر کنید

 

من هم مانند بسیاری از شما دوستان، از صفر شروع کرده ام و مثل بسیاری از شما، روش های متعددی را آزمایش کرده ام. کتاب های متعددی خوانده ام و در خبرنامه های مختلفی عضو شده ام. من روزانه بیش از صد ایمیل از افراد متخصص و خبرنامه های مختلف دریافت می کنم که بسیاری از آنها را قبل از خواندن، حذف می کنم!

 

 

 

از میان روش های متعدد و مختلفی که برای راه اندازی یک سیستم ثابت شده و تضمینی برای شروع یک تجارت آنلاین ارائه می شوند، هر کدام دارای بازدهی متفاوتی هستند. برخی خیلی موفق و سریع و برخی با کیفیت کمتر و دیرتر نتیجه می دهند. حتما شما نمی خواهید مثل من همه این روش ها را آزمایش کنید تا بهترین آنها را پیدا کنید. می دانم، شما خیلی عجله دارید، وقت کم دارید، سرمایه شما هم محدود است.

 

 

 

این کتاب در ابتدا ذهن خواننده را با نوع نگرش جدیدی به وب سایت ها آشنا می کند که شاید تا کنون در هیچ کتابی، از این زاویه به وب سایت ها نگاه نشده باشد.

 

 

 

در مرحله بعد، پس از اینکه خواننده متوجه اختلاف جدی بین یک وب سایت فروش با سایر وب سایت ها شد، باب جدیدی برای او گشوده می شود  که این مرحله، اوج هنر این کتاب را نمایان می کند.

 

 

 

آشنایی با مفاهیم بسیار بنیادی، ساختار های علمی و تضمین شده برای یک وب سایت فروش موفق، باید ها و نباید های یک وب سایت فروش موفق و ارائه مثال های واقعی که ایده ارائه شده در کتاب را حمایت خواهند کرد، همگی با انشائی روان و ساده، به خواننده ارائه می شوند.

 

 

 

خواندن این کتاب به تمامی کسانی توصیه می شود که همیشه به این موضوع فکر می کنند که واقعاً چه روش، ابزار و یا استراتژی را باید در پیش بگیرند تا علاوه بر اینکه وقت و سرمایه شان در فرایند های سعی و خطا تلف نشود، و هم اینکه مطمئن باشند بازاریاب های موفق دنیا هم همین روش ها را به کار می بندند و با ایده برداری از همین روش ها، حتما به نتایج مطلوبی خواهند رسید.

 

تکنیک برتر در افزایش فروش - فروش خود را چند برابر کنید





تکنیک برتر در افزایش فروش - فروش خود را چند برابر کنید


برترین تکنیک شناخته شده جهت افزایش فروش در اینترنت


 این کتاب شما با روشهای را که با تکیه بر تلاش های علمی و فروشهای منصفانه میباشد ، آشنا میشوید.


اگر فروشنده هستید و قصد ایجاد یک کسب و کار آنلاین دارید قبل از خواندن این تکنیکها فروش خود را آغاز نکنید


وقت و سرمایه خود را بدون هدف و بدون مطالعه اصولی هدر ندهید.

انسانهای موفق برای رسیدن به اهدافشان مسیر را با اطلاع کافی طی میکنند

ما در اینجا برای شما سایتی را معرفی نمیکنیم

ما برای شما ماهی نمیگیریم

ما به شما ماهی گیری را می آموزیم



چرا باید روشهایی که اشتباه است را دوباره شما بپیمایید؟



مطمئنا مسائلی هستند که بر روی فروش تاثیر مثبت یا منفی دارند

روشهایی که فروش را سریعتر میکنند


این دیدگاه ها و روشها را باید هر چه سریعتر تغیر داد


کنار ساحل نمانید ...


امیدوارم بتوانید از مطالب کتاب به طور منظم و قدم به قدم بهره ببرید


توجه فرمائید درصدی از فروش محصول به حساب نویسنده کتاب واریز خواهد شد، نویسنده کتاب آقای محمود بشاش هستند.


امیدوارم بعد از خرید کتاب ، و مطالعه دقیق و با حوصله اون، به اندازه ای که بنده از خواندن کتاب لذت و بهره بردم شما نیز بهره ببرید.

خرید        سوال از فروشنده

وب سایت خود را به مرکز درآمد تبدیل کنید

قیمت: 3500 تومان




صاحبان سايت اين تجربه را دارند که ايجاد يک وب سايت کوچک براي ارائه اطلاعات در مورد محصولاتشان و معرفي شرکت و يا حتي فروش کالا و خدمات، کار چندان پيچيده و دور از دسترسي نيست.
از همين امروز که شما تصميم بگيريد سايت خود را ايجاد کنيد، پس از طي تمام مراحل، از ثبت نام در اينترنت تا طراحي و حتي توليد برنامه هاي لازم ، مثل سبد خريد يا فرم درخواست اطلاعات که انواع مختلف آنها بصورت رايگان در اينترنت يافت مي شود، چيزي حدود يک ماه وقت لازم است.
البته اين سايت چندان حرفه اي نخواهد بود ولي از اين نوع سايتهاي ساده که براي صاحبان آنها درآمد زا هستند در اينترنت بسيار پيدا مي شود.


مراحل ايجاد يک سايت ساده براي معرفي محصولات و فروش خدمات بيش از يک ماه طول نمي کشد.


ولي موضوع به اينجا ختم نمي شود. چه بسيار سايتها، حتي سايتهاي خيلي حرفه اي که از چند صد هزار تا چند میلیون صرف طراحي آنها شده است، هم اکنون بصورت يک کاتالوگ متروکه و بدون خاصيت در گوشه اي از اين دنياي مجازي رها شده اند و تعداد بازديد کننده هاي عبوري از آنها انگشت شمار هست. سايتهائي که تنها اگر نام آنها را بصورت تصادفي در کارت ويزيت صاحب آن ببينيد، ممکن است سري به آن بزنيد که البته احتمالا اين آخرين بازديد شما هم خواهد بود.

چرا ديگر به آن سايت مراجعه نخواهيد کرد ؟

چرا اکثر بازديد کنندگان سايت شما فقط براي يک بار به سايت شما مراجعه مي کنند و ديگر باز نمي گردند ؟

چرا سايت شما در ميان موتورهاي جستجو جايگاه مناسبي ندارد ؟

چرا تعداد بازديد کننده سايت شما محدود است ؟

چرا سايت شما درآمد زا نيست ؟


آیا به دنبال روشی برای کسب درآمد از وبسایتتان هستید؟

==>> بازدید کنندگانتان را از دست ندهید و درآمد خود را نیز بدست آورید


شاید باور این موضوع برای خیلی ها که جدیدا با موضوع بازاریابی و تجارت اینترنتی آشنا شده اند مشکل باشد که یک وب سایت معمولی، فقط با رعایت برخی نکات بسیار ساده و معمولی، بتواند به یک منبع کسب درآمد تبدیل شود.

من به شما این نوید را می دهم که این نکات ساده، توسط وب سایت های بسیار معتبر و بزرگ در اینترنت نیز رعایت می شوند و شما نیز با رعایت آنها، می توانید وب سایت خود را به سطوح بسیار بالایی ارتقاء دهید.




 چنانچه به دنبال منبعي براي شروع يک سايت مناسب براي تجارت الکترونيک هستيد و يا مي خواهيد سايت خود را بهينه سازي کنيد...

اگر مي خواهيد روشهاي ارزان و ساده براي ارتقاء سايت خود در موتورهاي جستجو را بيابيد...

اگر به اين موضوع که آينده تجارت شما در گرو سايت شما است اعتقاد داريد...

حتما اين کتاب را بخوانيد...



خرید        سوال از فروشنده

نرم افزار افزايش محبوبيت سايت و وبلاگ

قیمت: 10000 تومان

نرم افزار افزایش بازدید و محبوبیت سایت و وبلاگ - ایندکس شدن وب شما در جستجوگرها

 

$ با کمترین هزینه حداکثر استفاده را بکنید $

برنامه برای اولین بار با کرک ویژه ارائه میشود

کرک این نرم افزار بعد از خرید برای شما پیامک میشود

شما اولین نفر باید که این نرم افزار را با کرک استفاده مینماید



$- با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید وب های خود را به موتور های جستجوگر معرفی کنید و ورودی های متعددی از موتورهای جستجوگر داشته باشید .

$- طریقه کار با این نرم افزار خیلی آسان است و جهت سادگی و راحتی شما آموزش استفاده از نرم افزار را هم قرار دادیم (این آموزش برای موقعی ساخته شده بود که کرک نشده بود) اکنون بعد از خرید کرک برای شما ارسال میشود...

$-این نرم افزار همان طور که از اسمش پیداست |نقشه وب شما|را اسکن میکند و تمامی لینکهای وب شما را باز و به موتور های جستجوگر معرفی میکند، همینطور تمامی لینک های شما را جمع آوری و در یک فایل اچ تی ام ال ذخیره میکند .

$-هرچقدر وب شما پر محتواتر باشد ، بدون شک وب شما محبوبتر و پربازدیدتر خواهد شد...

$-اگر در سطح اینترنت بگردید مشاهده خواهید کرد برای بهینه سازی و سئو وب شما مبالغ بسیار بالایی اخذ میشود ، اما شما با کمک این نرم افزار میتوانید به راحتی و رایگان وب خود را محبوب کنید .

توجه : در صورت استفاده مداوم در هر روز بعد از یک ماه میتوانید تاثیر کار این نرم افزار را مشاهده کنید.

نکته مهم : در صورت استفاده درست و صحیح این نرم افزار ، پیجرنک وب شما افزایش پیدا میکند.

شما میتوانید بعد از خرید، این نرم افزار را دانلود کرده و از حالت فشره خارج کرده و نصب کنید.

/// قبل از کار با نرم افزار فایل آموزشی را باز کرده و مطالعه نمایید.

  / / / حجم : 2.29 مگابايت

/ / / / /  قبل و یا بعد از خرید میتوانید سوال خود را در مورد این نرم افزار بپرسید.

»»» بعد از خرید نرم افزار هایی رایگان در صورتی که شماره خود را بدرستی ثبت کنید ، ارائه میشود(فقط برای رضایت مشتریان).
»»»  نرم افزار های مرتبط رایگان با لینکی منحصربفرد و با رمز عبور برای شما حداکثر بعد از 72 ساعت پیامک میشود (درصورت عدم ارسال پیامک تا 72 ساعت به سایت ما مراجعه نمایید و درخواست کد لاینسس و رمز دانلود سایر نرم افزار ها را ارسال نمایید) - لینک سایت ما درون فایل دانلود قرار دارد...


تذکر : در صورتی که سایت دانلود موزیک و فیلم های غیر مجاز(غیر اخلاقی)-فروش اسپمر - هک  یا سایت های عبور از فیلتر و نمایندگی فروش فیلتر شکن دارید - مسئولیت استفاده از این نرم افزار بر عهده شماست و در صورت فیلتر شدن سایت شما توسط سامانه فیلترینگ ، نرم افزار مشکلی ندارد و سایت شما ایراد دارد...


این نرم افزار در طی 6 سال اخیر تست شده و هیچگونه مشکلی روی سایت ها ایجاد نمیکند
به شرط آنکه درست استفاده شود.

در بعضی از سایت ها این نرم افزار را با قیمت گذاف (بیش از 40 هزار تومان میفروشند) بدون کرک!!!
شما این نرم افزار را چهار برابر ارزانتر میخرید و با کرک (لاینسس)همیشگی..

خرید        سوال از فروشنده

بسته آموزشی مشاغل درآمدزا در منزل کتاب کسب درآمد از اینترنت در ۷ روز


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت(5)
شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 1:32 | بازدید : 180 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

۴۰ هزار ایمیل ایرانی طبقه بندی شده (بر اساس حرفه)

قیمت: 10000 تومان

این محصول شامل 134 فایل notepad می باشد.
هر فایل یک طبقه بندی خاص از ایمیلها را شامل می شود.
در هر فایل، هر آدرس ایمیل در یک خط قرار دارد.

درآمد خود را به بهترین نحو بالا ببرید.
تبلیغات هدفمند و بازاریابی مؤثر
با ارسال تبلیغات به هر ایمیلی فقط محصول خود را بی ارزش نشان خواهید داد.
برای کسانی ارسال کنید که با شما ارتباظ شغلی دارند.
40 هزار ایمیل طبقه بندی شده بر اساس حرفه و شغل
تبلیغات هدفمند و بازاریابی مؤثر

فایلiها به صورت زیر طبقه بندی شده اند.

 

فایل آگهی‌های کامپیوتر  شامل 1217 ایمیل می باشد.

 

فایل عکاسی  شامل 235 ایمیل می باشد.

 

فایل آموزشگاه  شامل 277 ایمیل می باشد.

 

فایل آموزش کامپیوتر  شامل 263 ایمیل می باشد.

 

فایل انیمیشن  شامل 203 ایمیل می باشد.

 

فایل آرایشگاه  شامل 180 ایمیل می باشد.

 

فایل آرایشگاه۲  شامل 117 ایمیل می باشد.

 

فایل آشپزی  شامل 284 ایمیل می باشد.

 

فایل بدنسازی شامل 302 ایمیل می باشد.

 

فایل برنامه نویس شامل 373 ایمیل می باشد.

 

فایل برنامه نویس شامل 507 ایمیل می باشد.

 

فایل برنامه نویس شامل 521 ایمیل می باشد.

 

فایل برنامه نویس شامل 532 ایمیل می باشد.

 

فایل بسکتبال شامل 200 ایمیل می باشد.

 

فایل بازاریاب شامل 22 ایمیل می باشد.

 

فایل بورس شامل 206 ایمیل می باشد.

 

فایل بازارهی فارسی شامل 123 ایمیل می باشد.

 

فایل سی‌دی شامل 396 ایمیل می باشد.

 

فایل چاپ شامل 277 ایمیل می باشد.

 

فایل کامپیوتر & قطعات شامل 158 ایمیل می باشد.

 

فایل کامپیوتر شامل 320 ایمیل می باشد.

 

فایل دانشجویان شامل 278 ایمیل می باشد.

 

فایل دعوتنامه شامل 2627 ایمیل می باشد.

 

فایل دعوتنامه۲ شامل 124 ایمیل می باشد.

 

فایل دامین شامل 252 ایمیل می باشد.

 

فایل دانلود شامل 141 ایمیل می باشد.

 

فایل ای بوک شامل 393 ایمیل می باشد.

 

فایل ای گلد شامل 338 ایمیل می باشد.

 

فایل انتشارت شامل 251 ایمیل می باشد.

 

فایل ارسال اس‌ام‌اس شامل 866 ایمیل می باشد.

 

فایل استدیو شامل 178 ایمیل می باشد.

 

فایل فن آوری شامل 293 ایمیل می باشد.

 

فایل فرهنگ & هنر شامل 153 ایمیل می باشد.

 

فایل فرهنگسرا شامل 460 ایمیل می باشد.

 

فایل فرش & قالیچه شامل 156 ایمیل می باشد.

 

فایل فرش شامل 177 ایمیل می باشد.

 

فایل فهرست وبلاگ ها شامل 424 ایمیل می باشد.

 

فایل فیلم شامل 139 ایمیل می باشد.

 

فایل فروشگاههای اینترنتی شامل 211 ایمیل می باشد.

 

فایل فروشگاه موبایل شامل 120 ایمیل می باشد.

 

فایل فروشگاه آنلاین شامل 442 ایمیل می باشد.

 

فایل فوتبال شامل 224 ایمیل می باشد.

 

فایل فارکس شامل 262 ایمیل می باشد.

 

فایل گپ & گفتگو شامل 157 ایمیل می باشد.

 

فایل گردشگری شامل 146 ایمیل می باشد.

 

فایل گرافیست شامل 174 ایمیل می باشد.

 

فایل جیمیل شامل 51 ایمیل می باشد.

 

فایل هسبدرها شامل 174 ایمیل می باشد.

 

فایل هنر شامل 225 ایمیل می باشد.

 

فایل هاستینگ شامل 218 ایمیل می باشد.

 

فایل جراحی زیبایی‌ شامل 107 ایمیل می باشد.

 

فایل جواهرات شامل 335 ایمیل می باشد.

 

فایل کابینت شامل 270 ایمیل می باشد.

 

فایل کاهش وزن شامل 95 ایمیل می باشد.

 

فایل کالا & خدمات صنعتی‌ شامل 140 ایمیل می باشد.

 

فایل کسب در آمد وبمسترها شامل 167 ایمیل می باشد.

 

فایل کاشت مو شامل 88 ایمیل می باشد.

 

فایل خدمات گردشگری شامل 237 ایمیل می باشد.

 

فایل خدمات اینترنتی شامل 264 ایمیل می باشد.

 

فایل خدمات منزل شامل 115 ایمیل می باشد.

 

فایل خدمات مهندسی‌ شامل 313 ایمیل می باشد.

 

فایل خدمات مسافرتی‌ شامل 140 ایمیل می باشد.

 

فایل خدمات شبکه شامل 310 ایمیل می باشد.

 

فایل خدمات تایپ & ترجمه شامل 178 ایمیل می باشد.

 

فایل خدمات بازرگانی شامل 262 ایمیل می باشد.

 

فایل خدمات چاپ شامل 106 ایمیل می باشد.

 

فایل خدمت زیبایی‌ & بهداشتی شامل 79 ایمیل می باشد.

 

فایل لوازم بچه شامل 70 ایمیل می باشد.

 

فایل لوازم اداری شامل 91 ایمیل می باشد.

 

فایل لوازم خانگی شامل 169 ایمیل می باشد.

 

فایل لوازم خانگی۲ شامل 169 ایمیل می باشد.

 

فایل لوازم مهندسی‌ شامل 69 ایمیل می باشد.

 

فایل لوازم موسیقی شامل 61 ایمیل می باشد.

 

فایل لوازم پزشکی شامل 114 ایمیل می باشد.

خرید        سوال از فروشنده

چگونه در اینترنت میلیونر شوم؟

قیمت: 3900 تومان

چگونه در اینترنت میلیونر شوم؟

 

 اکثر کاربران اینترنتی به دنبال کسب درآمد در این دنیای مجازی هستند چرا شما نباشید؟؟

 

هدف ما آگاهی دادن به شماست تا

 

در دام حقه بازهای اینترنتی نیفتید و وقت و سرمایه خود را هدر ندهید

 

در اینترنت سایتهای زیادی هستند که با عناوین کسب ثروت کاربران را بسوی خود میکشند. از قبیل پرداخت به ازای مشاهده تبلیغات سایتهایی که در ابتدا خوش حسابند و بعد از مدتی دیگر پرداختی صورت نمیگیرد مانند آسان باکس-توباکس- لاک باکس و از این قبیل

 

ما به شما 10 راه واقعی و آزموده برای کسب ثروت و درآمد مطمئن ماهانه را یاد می دهیم.

 

 

 

آیا به دنبال افزایش درآمد خود هستید؟

 

مشتری های واقعی را به فروشندگان واقعی معرفی کنید و کسب درآمد کنید

 

بازاریابی کنید بازاریابهای فعال و حرفه ای جذب کنید

 


آیا میخواهید

 

محصولات خود را به فروش بگذارید
آیا میخواهید

 

سایت فروشگاهی راه اندازی کنید
آیا میخواهید
از سایت یا وبلاگ خود کسب درآمد کنید

ویا اصلا در پی راه اندازی کسب و کار در دنیای واقعی هستید؟
ما به شما اساتید فن را معرفی میکنیم تا رایگان با آنها مشورت کنید

 


در این مجموعه
به شما شرکتها و سایتهای معتبری را معرفی میکنیم که بتوانید براحتی و بدون دغدغه در آنها عضو شده و با بازاریابی، فروش و معرفی کالا و خدمات خود و سایرین کسب درآمد کنید. سایتهای خوشنام و با سابقه و خوش سابقه که جواب خود را پس دادند.

 


آیا دانشجو-دانش آموز شاغل یا خانه دار هستید؟

 

آیا بدنبال شغل دوم میگردید؟
پس هم اکنون تصمیم گرفته و کسب درآمد میلیونی خود را آغاز کنید.

 

برای مطالعه این مجموعه وقت بگذارید و آینده زیبای خود را در دنیای کسب و کار مجازی به تصویر بکشید.

خرید        سوال از فروشنده

بانک ایمیل طبقه بندی شده فعال کاربران بلاگفا

قیمت: 1000 تومان

تاثیر تبلیغات در دنیای امروز غیر قابل انکار است.ایمیل مارکتینگ نیز یکی از روش های موثر تبلیغاتی است که فواید خاص خود را دارد.زمانی ایمیل مارکتینگ موثر خواهد بود که بازاریاب پیامی متناسب با مخاطب خود را تهیه و ارسال کند.این مجموعه نیز این مهم را فراهم کرده است بطوری که شما متن خود را متناسب با گروه انتخابی تهیه و ارسال می کنید.
این مجموعه شامل موارد زیر می باشد:
335 ایمیل مربوط به اندیشه و مذهب
95 ایمیل مربوط به اخبار و رسانه
590 ایمیل مربوط به تجارت و اقتصاد
550 ایمیل مربوط به جامعه و سیاست
400 ایمیل مربوط به خانواده و زندگی
290 ایمیل مربوط به رایانه و اینترنت
236 ایمیل مربوط به سرگرمی و طنز
227 ایمیل مربوط به سفر و توریسم
134 ایمیل مربوط به علم و فن اوری
90 ایمیل مربوط به فارسی زبانان در دیگر کشور ها
219 ایمیل مربوط به فرهنگ و تاریخ
113 ایمیل مربوط به فتو بلاگ
20 ایمیل مربوط به وبلاگ و وبلاگ نویسی
450 ایمیل مربوط به ورزش
580 ایمیل مربوط به هنر و ادبیات
قابل ذکر است که این مجموعه معتبر و فعال می باشد و در مدت زمان 6 روز جمع اوری شده است.

خرید        سوال از فروشنده

بسته آموزشی مشاغل درآمدزا در منزل کتاب کسب درآمد از اینترنت در ۷ روز


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
کسب درآمد
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ
بسته آموزشی مشاغل درآمدزا در منزل کتاب کسب درآمد از اینترنت در ۷ روز
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تجارت الکترونیک و آدرس freebusiness.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 121
:: کل نظرات : 12

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 25
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 25
:: بازدید ماه : 240
:: بازدید سال : 893
:: بازدید کلی : 78248