وبلاگی جهت کسب و کار اینترتتی در راستای حلیت و سود مطمئن
بانک ایمیل(3)
دو شنبه 27 مرداد 1393 ساعت 16:47 | بازدید : 208 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

دانلود 36000 جیمیل معتبر

قیمت: 2500 تومان

39000 آدرس جیمیل معتبر (valid address)، بدون آدرس های تکراری. این تعداد قبلا حدود 36000 عدد بود که پس از آخرین به روز رسانی به بیش از 39000 آدرس (دقیقا 39609 عدد) افزایش یافت.

آخرین زمان بررسی اعتبار آدرس ها 8 مهرماه 92 می باشد.

بسیاری از حرفه ای های دنیای تجارت الکترونیک علاقه وافری به تبلیغات اینترنتی با استفاده از سرویس های جالب، موثر، فراگیر و جهانی گوگل دارند. از جمله سرویس های ادوردز (adWords) و ادسنس (adSense) که توجه مخاطبان بسیاری را در سراسر دنیا به خود جلب کرده و باعث تحول بزرگی در آنچه که با عنوان |تبلیغات اینترنتی| از آن یاد می شود، شده است. یکی از راه‌های مفید، موثر و عالی در زمینه تبلیغات فروش اینترنتی، ایمیل مارکتینگ می‌باشد که اهمیت ویژه‌ای دارد.با توجه به رفابت شدید بین فروشندگان و ارائه‌دهندگان خدمات مختلف در حوزه تجارت الکترونیک، استفاده از روشی که نیاز جستجوگران خدمات و کالاها در وب را در سریع‌ترین زمان برآورده کرده و بتواند حسن اعتماد آنان را جلب کند، بسیار مهم است. همچنین زمان فاکتور مهمی جهت جذب مشتری در رقابت تنگاتنگ فروشندگان و نیز بی‌اثر کردن محدویت هایی از جمله فاصله جغرافیایی فروشنده و مشتریست که خود دست کم باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها برای هر دو طرف خواهد شد.
با استفاده از ایمیل مارکتینگ می‌توان تمامی مخاطبانی را که در سراسری دنیا از سرویس |پست الکترونیک| استفاده می‌کنند، پیدا کرده به مقصود خود در زمینه تبلیغات اینترنتی دست یافت. سرعت، عدم محدودیت زمانی و مکانی و قابلیت پیگیری و بررسی نتیجه کار، از قابلیت‌های کم نظیر این روش فروش و تبلیغ است.
همانطور که اشاره شد یکی از سرویس‌دهندگان بزرگ در این زمینه گوگل می‌باشد که علاقه‌مندان بسیاری در سراسر دنیا از جمله در بین فارسی زبانان دارد.
در اینجا برای ارتباط با کاربران گوگل و ارسال پیام خود به آنها و انجام تبلیغات، بانکی شامل 36401 آدرس مختلف ایمیل قرار داده شده که آماده دانلود جهت کار تبلیغات یا هر نوع پیامی به آنها می‌باشد.

- تمامی این آدرس ها معتبر (valid address) بوده و اعتبار آنها از طریق ارسال سیگنال به سرور جیمیل تست شده است.
- زمان آخرین تست اعتبار این آدرسها، 26هشتم مهرماه 92 می‌باشد.
- این مجموعه فاقد آدرس‌های تکراری است.
- قیمت نازل
- آدرس های موجود از چند بانک ایمیل و چندین فایل مختلف که از سطح سایت‌های ایرانی جمع‌آوری شده، استخراج شده است. و شامل آدرس‌هایی از علاقه‌مندان به موضوعات مختلف وب، موضوعات اجتماعی، اقتصادی، دانشجویان،آدرس‌های عمومی و کلیه کاربران اینترنت می‌باشد.
- برای تهیه این مجموعه سعی شده است که حتی‌الامکان آدرس‌های ایمیل ایرانی گردآوری شود.
- مسئولیت ارسال پیام‌ها و نامه‌هایی با مضامین خلاف شرع و قانون، تنها بر عهده استفاده کننده خواهد بود ؛ فروشنده و سایت مسبی هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.

می‌توانید این مجموعه را که تنها شامل یک فایل متنی است،پس از پرداخت هزینه آن به صورت آنلاین با کارت عضو شتاب خود، بلافاصله از همین سایت دانلود نمایید و با ارسال پیام‌ها از جمله تبلیغات خود به آدرس‌های این مجموعه، شاهد نتیجه آن باشید

خرید        سوال از فروشنده

دانلود بانک ایمیل 870 هزارتایی، دسته بندی شده

قیمت: 8000 تومان

شامل بیش از 870 هزار آدرس ایمیل دسته بندی شده

این محصول پس از سفارش و پرداخت هزینه، قابل دانلود می باشد.
تبليغات آنلاين امروزه در سرتاسر جهان به عنوان يكي از مؤثرترين روشهاي تبليغات بكارمي رود. اين نوع تبليغ در شرايط مختلف هم در مواردي كه نياز به يك تبليغ سريع و انفجاري مي باشد كاربرد دارد و هم در تبليغات گسترده و مستمر. وقتي ايميل تبليغاتي شما مستقيما از طرف شما به شخص گيرنده ارسال شود اين احساس در شخص بوجود مي آيد كه به او احترام گذاشته شده و توجه و علاقه او به ايميل دريافتي بيشتر خواهد شد.
ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی یکی از روش های بازاریابی مستقیم است در این روش صاحب کسب کار یک ایمیل تبلیغاتی جذاب آماده می کند و یکباره آن را برای هزاران نفر ارسال می کند امروزه این روش تبلیغاتی به دلیل مزایای فراوانی که دارد به عنوان یکی از اصل ترین روش های تبلیغاتی در دنیا محسوب می شود و تحقیقات گسترده ای در جهت افزایش بازده این روش در حال انجام است . اهمیت این روش به حدی است که به عنوان مثال در سال 2009 فقط در کشور انگلستان حجم مبادلات صورت گرفته توسط آن در حدود 292 میلیون پوند و در سال 2006 این مبلغ در ایالات متحده معادل 400 میلیون دلار بوده است.

مزایای تبلیغ به این روش:
بیشتر از 50% از کاربران اینترنت هر روز از ایمیل استفاده می کنند .
تعداد این کاربران بسیار زیاد است . به عنوان مثال تعداد کاربران اینترنت در ایران حدود 18 میلیون نفر تخمین زده شده است .
امکان دسته بندی و تفکیک مخاطبین به راحتی وجود دارد . این امر امکان تبلیغات هدفمند را فراهم می کند.
گستره این بازار به اندازه کل کشور و یا حتی کل کاربران اینترنت در دنیاست .
این روش نسبت به سایر روش های تبلیغاتی بسیار کم هزینه است .
این روش از سرعت بسیار بالائی برخوردار است . به گونه ای که شما تنها به 30 دقیقه زمان نیاز دارید تا اینکه متنی پر محتوی غنی و جذاب طراحی کنید ، ارسال این متن به صدها هزار نفر فقط به اندازه یک کلیک کردن زمان نیاز دارد .

ابزارهای مورد نیاز:

1) بانک ایمیل، شامل آدرس های ایمیل مخاطبان مورد نظر شما.
2)هر آنچه لازم است که مخاطبان شما در ایمیل خود ببینند؛ یعنی همان چیزی که بعنوان «ایمیل» ارسال میشود و می تواند شامل: متن معمول و ابرمتن(با فرمت HTML) و حتی مالتی مدیا(صوت و تصویر) باشد.
3) ابزار ارسال. در این مورد از لوازمی مانند نرم افزارهای ارسال ایمیل یا پلن های وب استفاده میشود.

و اما مشخصات این مجموعه:

- شامل آدرس های ایمیل ایجاد شده در سرورهای مختلف از جمله: یاهو، جیمیل، هاتمیل،...
- آدرس های ایمیل خارجی که می توانند به شما در افزایش بازدیدکنندگان سایت شما و در نتیجه افزایش رتبه و بالارفتن آمار روزانه کمک کنند.
- بانک ایمیل ویژه شامل آدرس های ایمیلی که از سطح سایت های ایرانی جمع آوری شده و به تفکیک موضوعات گوناگون و مورد نظر صاحبان این آدرس های تفکیک و دسته بندی شده است؛ موضوعاتی مانند: بورس، آشپزی، عکاسی، بازاریابی، کامپیوتر، اینترنت، سی دی، چاپ، دانلود، ایبوک، فرهنگ و هنر، موضوعات ورزشی و هنری، خدمات وب، نیازمندیها و نیز به تفکیک آدرس سایت های مذکور طبقه بندی شده است.
- فایلی ویژه از آدرس ایمیل شرکت ها
- حدود 20000 ایمیل info
همچنین شامل فایلهای آدرس ایمیل به شرح زیر:
- فایل 20000 آدرس مختلف
- فایل 83000 آدرس مختلف
- فایل 191123 آدرس مختلف
- فایل 60000 آدرس مختلف
- فایل 270728 آدرس مختلف
- فایل 50000 آدرس مختلف
- فایل 130000 آدرس مختلف
- فایل 24445 آدرس جیمیل
فایل 18909 آدرس ایمیل مختلف که فایلهای دسته بندی شده آن به تفکیک سایتهایی که آدرسهای از آنها جمع آوری شده نیز وجوددارد.


شما می توانید با خرید یک پلن تحت وب، ایمیل خود را به آدرس های این بانک ارسال کنید یا با تهیه یک اکانت smtp توسط نرم افزارهای ارسال مانند: smart serial mail یا super mail sender به ارسال ایمیل های تبلیغاتی خود بپردازید و به این وسیله محصولات خود را معرفی کرده یا آمار و رتبه سایت و وبلاگ خود را ارتقا دهید.

خرید        سوال از فروشنده

200000 ایمیل ایرانی و 600000 ایمیل خارجی کاملا معتبر

قیمت: 2000 تومان

مجموعه ی بیش از 800000 ایمیل
ایمیل مارکتینگ بخش مهمی از بازاریابی در عصر حاضر است و در حقیقت هرچه به بانک ایمیل های بیشتری دسترسی داشته باشید فروش بیشتری را هم تجربه خواهید کرد.

در نظر بگیرید که به ازای هر 100 ایمیلی که ارسال نمایید بتوانید 5 محصول بفروشید و 5000 تومان بابت هر کدام به دست آورید، حال اگر این ایمیل ها به 1000 عدد برسد تعداد محصولات فروخته شده به 50 می رسد و فروش شما به 250000 تومان می رسد!!!! و این یعنی ماهانه میلیون ها تومن.

این بانک ایمیل مشتمل بر بیش از 800000 ایمیل است که 200000 ایمیل ایرانی و 600000 ایمیل خارجی را شامل میشود و به شما در فروشتان مخصوصا در داخل کشور کمک فراوانی می کند.

خرید        سوال از فروشنده

50000 ایمیل فعال در فیس بوک

قیمت: 5000 تومان

اگر چه بازاریابی اینترنتی اجازه داده است تا هزاران نفر شغل خود را ترک کرده و شروع به ساختن پول به طور مستقیم و با آسایش در منزل خود کنند، اما باید در نظر داشته باشید که چشم انداز این صنعت تجارت الکترونیک همواره در حال تغییر است.

اغلب روش های قدیمی پول در آوردن به صورت آنلاین کاملاً بی فایده و ناکارآمد شده و روش و متدهای جدید ایجاد شده است. این متدها برکت و فراوانی برای بازاریابان اینترنتی به همراه داشته است. این خبر بدی برای افرادی است که در حال تاسیس کسب و کار اینترنتی خود هستند. زیرا بدان معنی است که اگر تمایل به ادامه کسب و کار خود و رقابت هستند، به طور مداوم مجبور به حفظ و نگهداری اطلاعات شان در حد پیشرفت ها و تکنولوژی های جدید می باشند.

از سوی دیگر خبر بسیار خوبی برای افرادی است که تازه در این صنعت وارد شده اند و می خواهند یک راه سریع و آسان برای وارد شدن به دنیای بازاریابی الکترونیک و اینترنتی وارد شوند تا در نهایت بتوانند شغل قبلی خود را ترک نمایند.

ما معمولاً بد موقع و بدون هیچ اطلاعاتی هزینه می‌کنیم به همین دلیل مجبوریم زیاد هزینه کنیم. امروزه مخاطبان فعال فیس بوک حتی از گوگل هم پیشی گرفته‌اند، در صورتی که بسیاری از افراد هنوز به دنبال تبلیغ در گوگل هستند که هزینه بسیار زیادی دارد. اما با کمی تفکر و زرنگی می‌توان دریافت که بازاریابی ایمیلی آن هم با اکانتهای فعال فیس بوک چقدر کسب و کار ما را رونق خواهد داد.

فایلی که در اختیار شما قرار خواهد گرفت لیست 50000 ایمیل فعال فیس بوک است. فرض کنید شما یک محصول 10000 توانی داشته باشید و از این 50000 نفر فقط 10 درصد افراد محصول شما را بخرند، آن‌گاه شما یک درآمد 50 میلیونی خواهید داشت. 

حسن این بانک ایمیل این است که فعال می‌باشد و حتی یک ایمیل غیر فعال هم ندارد و به صورت دستی توسط تعداد زیادی از دوستان اینجانب جمع‌آوری شده است. امیدوارم با خرید این بانک ایمیل تحول عظیمی در کسب و کار خود ایجاد نمایید.



خرید        سوال از فروشنده

2850 ایمیل صد در صد فعال * خرداد و تیر 93

قیمت: 95000 تومان



بانک ایمیل فعال ایرانی 285۰ تایی ایران سی ان

 

قیمت : 95000 تومان

 


آیا می دانید تمام کسانی که حداقل یکی از بانک های ایمیل فعال ایرانی ما را

خریداری کرده اند ، همواره منتظر ارایه بانک ایمیل فعال ایرانی جدید از سوی ما

هستند و برای اطلاع از محصولات جدید هر روز به وب سایت ما سر می زنند؟

 

این بار برای علاقمندان به موفقیت ، بانک ایمیل فعال ایرانی جدید 2850 تایی

را منتشر کردم.برخی از خصوصیات این بانک ایمیل فعال ایرانی در زیر می آید :

 


    • صد در صد فعال

    • ایرانی

    • آپدیت شده در تاریخ ۲۷ تیر ۱۳۹۳

    • یک به یک ایمیل ها با ارسال ایمیل به آنها و دریافت ریپلی تست شده اند.

    • معمولاً صاحبان این ایمیل ها ، هر سه روز یکبار حداقل ایمیل های
    • خودشان را چک می کنند.

 

با این توضیحات مشخص می شود که این بانک ایمیل فعال ایرانی یکی از

بهترین بانک ایمیل های موجود است و اگر شما وب سایتی دارید که دوست دارید

اعضای آن را به سرعت افزایش دهید ، یا اگر کالایی دارید که می خواهید از طریق

ارسال ایمیل های تبلیغاتی فروش آن را افزایش دهید ، بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

ایمیل ها در یک فایک اکسل مانند زیر در اختیار شما قرار خواهد گرفت :

 

email name lastopen_date lastopen_ip
saeed.akbari24@yahoo.com Saeed Akbari 1393-04-14 08:51:10 91.133.223.216
samansalimi65@gmail.com Samansalimi 1393-04-28 09:19:28 78.39.217.3
prettyhosseine@yahoo.com Prettyhosseine 1393-04-13 21:58:11 37.254.187.159
hady_doost@yahoo.com Hady Doost 1393-04-16 12:12:16 151.238.199.232
mohamad_af1987@yahoo.com Mohamad Af 1393-03-26 05:06:23 109.125.134.37
mohammad136606@yahoo.com Mohammad 1393-04-18 08:15:40 2.184.124.76
shararemohamadi96@yahoo.com Shararemohamadi 1393-03-26 15:49:37 37.98.17.220
kanani_majid@yahoo.com Kanani Majid 1393-04-25 05:40:51 80.75.3.130
mehraban.1385@YAHOO.COM Mehraban 1393-03-26 08:30:04 2.191.228.124
omid_o2_1993@yahoo.com Omid O 1393-03-26 18:01:06 5.118.73.186
ali_nazar110@yahoo.com Ali Nazar 1393-03-26 17:36:42 178.253.52.76
ramin.kiaroudi@yahoo.com Ramin Kiaroudi 1393-03-26 14:20:02 79.175.190.127
info@tiri.ir Info 1393-03-26 14:40:57 192.64.15.108

خرید        سوال از فروشنده

4760 ایمیل صد در صد فعال به همراه آی پی هر ایمیل * ایمیل فعال مرداد93

قیمت: 149000 تومان

آیا می دانید تمام کسانی که حداقل یکی از بانک های ایمیل فعال ایرانی ما

را خریداری کرده اند ، همواره منتظر ارایه بانک ایمیل فعال ایرانی جدید از سوی

ما هستند و برای اطلاع از محصولات جدید هر روز به وب سایت ما سر می زنند؟

 

این بار برای علاقمندان به موفقیت ، بانک ایمیل فعال ایرانی جدید 4760 تایی

را منتشر کردیم.

برخی از خصوصیات این بانک ایمیل فعال ایرانی در زیر می آید :

 


    • صد در صد فعال

    • ایرانی

    • آپدیت شده در تاریخ 1۷ مرداد ۱۳۹۳

    • یک به یک ایمیل ها با ارسال ایمیل به آنها و دریافت ریپلی تست شده اند.

    • معمولاً صاحبان این ایمیل ها ، هر سه روز یکبار حداقل ایمیل های
    • خودشان را چک می کنند.

 

با این توضیحات مشخص می شود که این بانک ایمیل فعال ایرانی یکی از بهترین

بانک ایمیل های موجود است و اگر شما وب سایتی دارید که دوست دارید اعضای

آن را به سرعت افزایش دهید ، یا اگر کالایی دارید که می خواهید از طریق ارسال

ایمیل های تبلیغاتی فروش آن را افزایش دهید ، بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

ایمیل ها در یک فایک اکسل مانند زیر در اختیار شما قرار خواهد گرفت :

 

email name lastopen_date lastopen_ip  
hojat_1346@yahoo.com Hojat 1393-05-08 19:09:33 66.249.93.23  
manager@hobbiran.com Manager 1393-05-16 17:16:56 46.62.219.185  
info@azaritco.com Info 1393-05-04 05:08:05 5.223.61.223  
info@chitotech.com Info 1393-05-11 04:03:00 91.98.128.50  
info@koopaco.com Info 1393-05-11 03:14:46 151.245.59.234  
info@takvinco.net Info 1393-05-05 10:26:26 31.47.33.162  
doostypak_2099@yahoo.com Doostypak 1393-05-04 22:10:54 2.188.129.251  
dsyu@yahoo.com Dsyu 1393-05-05 00:44:49 67.170.232.95  
info@irannoor.com Info 1393-05-04 06:20:55 2.190.234.81  
info@pespipe.com Info 1393-05-04 04:53:47 94.139.184.168  
rafiee_12023@yahoo.com Rafiee 1393-05-05 03:42:42 85.15.46.130  

خرید        سوال از فروشنده

بانک شماره موبایل دانشجویان

قیمت: 5000 تومان

بانک شماره موبایل دانشجویان
در این بانک شماره موبایال دانشجویان کل کشور با پیش شماره های
0911-9012-0913-0914-9015-0916-0917-0918-0919 و برخی شماره های ایرانسل است
که در دو فایل اکسل قرار دارد.
فایل اول شامل: 88775 شماره
فایل دوم شامل: 13912 شماره
این بانک دارای دسته بندی خاصی نمی باشد و فقط شامل شماره است و شماره های کلیه شهر ها با هم در فایل قرار دارد

خرید        سوال از فروشنده

125 هزار ایمیل دانشجویان و دانشگاه ها و افراد تحصیل کرده

قیمت: 60000 تومان

بانک ویژه ایمیل افراد تحصیلکرده

ایمیل های فعال دانشجویان

ایمیل های اصلی دانشگاه های ایران

بیش از 125000 ایمیل فعال

جمع آوری شده در سال 92 و اوایل سال 93

خرید        سوال از فروشنده

بانک ایمیل خرداد ماه 1393

قیمت: 8000 تومان

بانک ایمیل آرشیو شده کاربران فضای اینترنت و کار آمد جمع آوری شده در خرداد ماه 1393
مورد نیاز تمام فروشندگان محصولات و خدمات دونیای مجازی اینترنت
این بانک کاملا فعال بوده و جهت تبلیغات و معرفی خدمات شما به کاربران ایرانی بهترین انتخاب میباشد
تمامی بانک با تضمین فعال بودن واگذار میشود
این بانک را در سایتهای دیگر اگر صحت داشته باشد که تازه جمع آوری شده بالای 100 تا 150 هزار تومان واگذار میشود

 

تعداد:46200 هزار عدد

 

نوع فایل دانلوشده:RAR

 

تاریخ به روز:93/03/18

 

فرصت را از دست ندهید همین حالا محصولات خورد را به دیگران معرفی نمایید

 

 

خرید        سوال از فروشنده

بسته آموزشی مشاغل درآمدزا در منزل کتاب کسب درآمد از اینترنت در ۷ روز
برچسب‌ها: بانک ایمیل ,

موضوعات مرتبط: ایمیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بانک ایمیل(2)
دو شنبه 27 مرداد 1393 ساعت 16:20 | بازدید : 214 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

بانک شماره موبایل 189 انجمن زیست محیطی ایران

قیمت: 3000 تومان


بانک شماره موبایل 189 سازمان مردم نهاد زیست محیطی از سراسر ایران

بانک شماره موبایل


مهمترین و بی نظیرترین  بانک شماره های موبایل را داشته باشید
اولین بانک شماره سازمان های مردم نهاد زیست محیطی فقط 3000 تومان
دوستداران محیط زیست،خبرنگاران،دانشجویان،اساتید ... می توانند با مسئولین سازمانهای مردم نهاد محیط زیستی تماس داشته باشند.
سامانه های پیام کوتاه می توانند با خرید این بسته کاملترین بانک موبایل را داشته باشند.
به دوصورت1) فقط شماره موبایل  2)شماره موبایل و نام سازمان یاانجمن مردم نهاد
خرید آنلاین و دانلود شماره همراه 189 سازمان مردم نهاد (ngo) فقط با 3000تومان.

خرید        سوال از فروشنده

1288شماره موبایل فعالان اقتصادی+189شماره مسئولین انجمن های زیست محیطی

قیمت: 5000 تومان


http://www.masbi.com/images/products/hadimoradi_8500_2.png?i=4921

 

 

 

1288 شماره همراه فعال اقتصادی،اجتماعی جدید( اواخر سال 92 ) که آگهی فعال داده اند +189 شماره مسئولین سازمان های مردم نهاد زیست محیطی ایران  جمع آوری شده است .البته این شماره ها به ویژه  ش همراه انجمن های زیست محیطی اولین بار ارائه می شود.

 

مجموعا 1477 شماره

 

شامل :7 گروه فعال و جدید

 

1)لوازم

 

2)کامپیوتر

 

3)صنعتی

 

4)خدمات

 

5)بازار کار

 

6)آموزشی

 

7)ارتباطی

 

8) انجمن های زیست محیطی(ویژه)

خرید        سوال از فروشنده

موبایل 2090 نفری که امسال دراینترنت آگهی تبلیغاتی ثبت کردند

قیمت: 6000 تومان

موبایل 2090 نفری که امسال دراینترنت آگهی تبلیغاتی ثبت کردند
مهم این نیست که شما پیامک ارسال می کنید مهم این است که به چه کسانی پیامک ارسال می کنید
این بانک موبایل دوهزار نفری را به شما معرفی می کند که هم اکنون فعالیت اقتصادی دارند و انگیزی زیادی برای فعالیت های اقتصادی در دنیای  مجازی از ثبت آگهی گرفته تا...دارند
پیشنهاد میکنیم این بانک را دانلود نمائید تا محصولات و خدمات خود را به فروش برسانید
بیشتر شماره ها از کاربران تراز اولی است که در ویرلن،فیس نما ،چارراهی و همشهری تبلیغات ثبت نموده اند
بعد از پرداخت آنلاین می توانید بانک را دانلود نمائید

خرید        سوال از فروشنده

بانک ایمیل کاربران ایرانی

قیمت: 2200 تومان

این آرشیو شامل بیش از 190000 ایمیل ایرانی یاهو،جی میل،هاتمیل و آدرس سایر سرویسهای ایمیل دهی به همراه ایمیل های اساتید دانشگاه ها می باشد.
محتویات:
در یک فایل متنی ساده به ترتیب حروف الفبا و حجم 4.33 Mb 
حجم فایل دانلود بصورت فشرده شده (زیپ) 1.25 مگابایت است.
مجموعه ای بسیار عالی برای معرفی خدمات و کالاهای شماست.

خرید        سوال از فروشنده

لیست ایمیل های طبقه بندی شده مشاغل«با قیمت استثنایی»

قیمت: 6500 تومان


این پکیج شامل 30000 ایمیل فعال مشاغل است که شامل آموزشگاه ها، برنامه نویسان، وکلا، پزشکان، چاپ و تبلیغات، دانشجویان، ورزشکاران، فروشگاه های اینترنتی، فروشگاه های موبایل، خدمات منزل، خدمات گردشگری، خدمات بازرگانی، مدیران،مجلات و نشریات،تدریس، طلا و جواهرات و ایمیل های جمع آوری شده از سطح سایت های تبلیغاتی  و... می باشد.
با خرید این پکیج استثنایی می توانید با تمامی مشاغل فعال در سطح کشور ارتباط داشته باشید

اين محصول شامل 164 فايل نوت پد مي باشد. تعداد ايميل هاي موجود در هر فايل ، به قرار زير است:
عکاسي:233
آموزشگاه:276
آموزش کامپيوتر:200
انيميشن:200
آرايشگاه:300
آشپزي:284
بدنسازي:300
برنامه نويسان:1395
بسکتبال:200
سايت بازار شهر:22
بورس:205
بازارهاي فارسي:123
سي دي:393
چاپ:275
کامپيوتر و قطعات:153
کامپيوتر:317
دانشجويان:278
دعوت نامه:2740
دامين:247
سايت هاي دانلود:140
کتاب الکترونيکي:390
انتشارات:250
ارسال اس ام اس:860
استوديو:178
فناوري:293
فرهنگ و هنر:290
فرهنگسرا:460
فرش و قاليچه:150
وبلاگها:418
فيلم:135
فروشگاه هاي اينترنتي:200
فروشگاه موبايل:120
فوتبال:224
فارکس:262
گپ:157
گردشگري:146
گرافيست:170
هنر:225
هاستينگ:214
سايت آگهي بيز:1130
سايت ايران فير:100
سايت ايستگاه پيام:970
جراحي زيبايي:105
جواهرات:334
کابينت:270
کاهش وزن:95
کالا و خدمات صنعتي:140
کسب درآمد:167
کاشت مو:88
خدمات اينترنتي:264
خدمات منزل:114
خدمات مهندسي:313
خدمات مسافرتي:140
خدمات شبکه:308
خدمات تايپ و ترجمه:178
خدمات بازرگاني:260
خدمات چاپ:106
خدمات زيبايي و بهداشتي:80
خريد:317
کنکور و تقويتي:184
لوازم آرايشي:69
لوازم اداري:90
لوازم خانگي:168
لوازم پزشکي:114
لوازم صوتي و تصويري:114
لينک باکس:90
محصولات آرايشي و بهداشتي:277
محصولات غذايي:200
مجلات و نشريات:200
موسسه آموزشي:200
مبلمان:200
مديران:400
موزه ها:185
نقاشي:2000
سايت نما کالا:1000
نمايندگي:200
نمايشگاه:200
نشريه:355
نوت بوک:400
پزشکي:150
پولياب:150
پوشاک:200
پوست:295
سايت راهنما:1000
سايت روزنه:180
سخت افزار:200
ساخت و ساز:200
سرمايه گذاري:300
خريد و فروش:200
شخصي:312
شنا:232
شرکت هاي کامپيوتري:250
شرکت هاي خدماتي:300
شرکت هاي تبليغاتي:465
شرکت هاي تعاوني:220
شرکت هاي توليدي:200
سينما:350
نرم افزار:187
تدريس:200
تفريح و سرگرمي:22
تعميرات:190
طراحي:220
سايت 7گردون:3200
تجارت الکترونیک:200
تجارت:180
تلفن و فکس:500
ورزش:1000
وبلاگ هنري:430
وبلاگ هاي کامپيوتر:660
سايت آفتاب:500
سايت آگهي ليست:150
سايت بسپار:70
سايت کلوب:200
سايت ايفروش:600
سايت گوهردشت:200
سايت همشهري:100
سايت ايران قيمت:650
سايت کتاب اول:600
سايت نياز شما:200
سايت نياز صبح:400
سايت نياز ايران:1200
سايت نياز پرداز:2000
سايت نوين فايل:50
سايت پيامک:400
سايت  پيام ايران:500
سايت  پاپيون:1500
سايت رايان طرح:180
سايت سکو:3030
سايت شهر تبليغ:150
سايت تکرو:22

خرید        سوال از فروشنده

بانک ايميل کاربران فعال اينترنت+نرم افزار جمع آوري ايميل

قیمت: 5500 تومان

جمع آوري شده در سال هاي 91 و 92
شامل: کاربران بلاگفا ، کمپاني ها ، دانشجويان ، اساتيد ، وبمسترها ، ايميل هاي اينفو و سايت هاي تبليغاتي
به همراه نرم افزار جمع آوري ايميل از سايت ها
بیش از 80000 ایمیل فعال
ایمیل ها در 17 فايل متني ساده تقسیم بندی شده اند.

تعداد ايميل هاي موجود در اين پکيج:


بلاگفا:1900

کمپاني:6200

دانشجويان:400

اساتيد:  اساتيد(مختلف):134
           اساتيد ارتياطات اجتماعي:62
           اساتيد دانشگه تهران:41
           اساتيد خواجه نصير:10

وبمشترها:48000

اينفو:11600

تبلیغاتی:    سایت 4 پیام:2500
               سایت نیازمندیها:4400
              سایت پستگاه:1300
              سایت آگهی بیز:1130
              سایت آگهی 2 آگهی:1274
              سایت ایستگاه:430
              سایت مشهد تبلیغ:800
              تبلیغاتی(مختلف):2700

+ نرم افزار جمع آوری ایمیل email spider

خرید        سوال از فروشنده

دانلود ایمیل های اینفو info * ایمیل اصلی سایت ها * ولید شده و فعال

قیمت: 40000 تومان

دانلود ایمیل های اینفو info * ایمیل اصلی سایت ها * ولید شده و کاملا فعال سرانجام پس از فعالیت شبانه روزی گروه ایران سی ان توانستیم لیستی ارزشمند از ایمیل های اصلی سایت ها را جمع آوری کنیم و با استفاده از | نرم افزار های قدرتمند چک کردن صحیح و فعال بودن ایمیل از صحت ایمیل ها اطمینان حاصل کنیم. منظور از ایمیل های اینفو ایمیل هایی به این صورت می باشد : info@iran.com یا info@cloob.com شما با استفاده از این لیست ایمیل ارزشمند می توانید تبلیغات خود را با کمال اطمینان در اینترنت و به مدیران سایت ها معرفی نمایید. تعداد ایمیل های موجود در لیست : 900 ایمیل کاملا فعال و تست شده فروش این لیست به صورت محدود انجام می شود و پس از مدتی دیگر عرضه نمی شود. پس این فرصت ویژه را از دست ندهید. پس از ثبت سفارش و پرداخت آنلاین، لینک دانلود ایمیل نمایش داده می شود.

خرید        سوال از فروشنده

دانلود بانك فعال ايميل جورواجور...

قیمت: 3900 تومان

اين بسته بيش از 402855 ايميل به شرح زير را شامل مي گردد:
يک بسته 126478 ايميل مختلف
يک بسته 100000ايميل ياهو ايراني
يک بسته تفکيک شده 61500 ايميل ياهو
يک بسته 58577 ايميل اختصاصي ياهو
يک بسته 18000 ايميل ياهو
يک بسته 18000 ايميل مختلف
يک بسته 18000 ايميل مختلف - تأييد شده
يک بسته 2000 ايميل مختلف

تبليغات الكترونيكي امروزه در عرصه جهاني از جايگاه ويژه‌اي برخوردار گرديده است و به عنوان يكي از مؤثرترين روشهاي تبليغات بكارمي رود.
اين نوع تبليغ در شرايط مختلف هم در مواردي كه نياز به يك تبليغ سريع و انفجاري مي باشد كاربرد دارد و هم در تبليغات گسترده و مستمر. ايميل مارکتينگ يا بازاريابي از طريق ارسال ايميل گروهي يکي از روش هاي بازاريابي مستقيم است كه صاحب کسب و کار يک ايميل تبليغاتي جذاب آماده مي کند و يکباره آن را براي هزاران نفر ارسال مي کند.
امروزه اين روش به‌عنوان يکي از اصلي‌ترين روش هاي تبليغاتي در دنياي مجازي محسوب شده و روز به روز بر كاربران اينگونه سيستم‌هاي تبليغاتي افزوده مي گردد. پنجاه درصد از کاربران اينترنت روزانه با ايميل خود سر و كار دارند. زياد بودن اين کاربران از مزاياي ويژه اين روش تبليغاتي است و گستره اين بازار به اندازه کل کشور و يا حتي کل کاربران اينترنت در دنياست.
اين روش نسبت به ساير روش هاي تبليغاتي بسيار کم هزينه و بصرفه است. اين روش از سرعت بسيار بالائي برخوردار است، به گونه اي که شما تنها در زماني كوتاه، متني پر محتوي غني و جذاب را طراحي كرده و آنرا به صدها هزار نفر فقط به اندازه يک کليک کردن ارسال مي كنيد. با خريد اين بسته هزاران آدرس ايميل ايجاد شده در سرورهاي مختلف از جمله: ياهو، جيميل، هات‌ميل و... در اختيار شماست. - آدرس‌هاي ايميل خارجي مي‌توانند به شما در افزايش بازديدکنندگان سايت و در نتيجه افزايش رتبه و بالارفتن آمار روزانه کمک کنند و بازخورد بازديدكنندگان ايراني در صورت داشتن محصولات فروشي در سايت يا وبلاگتان مي‌تواند منجر به درآمدي پرسود برايتان گردد.
شما مي توانيد با خريد يک پلن تحت وب، ايميل خود را به آدرس هاي اين بانک ارسال کنيد يا با تهيه يک اکانت smtp توسط نرم افزارهاي ارسال مانند: smart serial mail يا super mail sender به ارسال ايميل هاي تبليغاتي خود بپردازيد و به اين وسيله محصولات خود را معرفي کرده يا آمار و رتبه سايت و وبلاگ خود را ارتقا دهيد.

خرید        سوال از فروشنده

125000 ایمیل ایرانی آپدیت فروردین تا شهریور 92

قیمت: 10000 تومان

این پکیج شامل 125 هزار ایمیل کاملا ایرانی که با تلاش فراوان ما از فروردین ماه تا آخر شهریور همین سال یعنی 1392 هست که آنرا از فضای سایت ها و انجمنهای ایرانی جمع آوری کردیم و آنرا تست کردیم که جوابدهی خیلی بالایی هم داشت . پیشنهاد ما این هست که اگر می خواهید تبلیغ با بازدهی بالا داشته باشید سعی کنید از لیست ایمیل های جدید و آپدیت شده استفاده کنید چون این کار در روند درآمد زائی شما تاثیر بسزائی دارد، چه بسا افرداد سود جوئی با ایمیل های تقلبی و بدون بازده سر افراد را کلاه میگزارند و پولهای هنگفتی بجیب میزنند ، اما ما صادقانه به شما اطمینان میدهیم که این ایمیلها صد در صد واقعی و آپدیت همین سال هست و در بازدهی آن هیچگونه شکی بوجود ندارد.
با خرید و دانلود این پکیج درآمد زائی بالا و با اطمینان داشته باشید.

مزاياي ايميل ماركتينگ
هزینه این نوع تبلیغات با هزینه روشهای دیگر تبلیغات اصلا قابل مقایسه نیست.
در سایر روشهای تبلیغات شما برای هر بار تبلیغ هزینه جداگانه می پردازید ولی با ایمیل مارکتینگ شما فقط یکبار برای همیشه هزینه می کنید.
تحقیقات نشان داده است روش ایمیل مارکتینگ دارای بیشترین بازده در مقایسه با سایر روشهای تبلیغات است.
در ایمیل مارکتینگ شما محدودیتی در تعداد یا محتوای تبلیغ خود ندارید.
ایمیل مارکتینگ فاصله مشتری را با شما تنها تا حد چند کلیک کاهش می یابد.
امروزه اینترنت یکی از رسانه‌های تبلیغاتی به شمار می‌رود.
هر روز تعداد بیشتری از صاحبان مشاغل به سمت تبلیغات در این رسانه کشیده می‌شوند.
یکی از راه‌های تبلیغات در اینترنت ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی است.
ارسال تبلیغات از طریق ایمیل در عین داشتن مخاطب فراوان بسیار مقرون به صرفه نیز می‌باشد.


خرید        سوال از فروشنده

7000 ایمیل فعال + آموزش جمع آوری و ارسال ایمیل

قیمت: 2500 تومان

با سلام

ایمیل مارکتینگ یکی از کم هزینه ترین و با صرفه ترین تبلیغات در دنیای مجازی می باشد و شما با استفاده از این فرصت طلایی می توانید کار خود را رونق ببخشید.

ما از سایتهای معتبر درج آگهی تعداد 8000 ایمیل ( که بیش از 7000 ایمیل آن فعال و تست شده است) را جمع آوری کرده ایم و با تخفیف بسیار زیاد در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

شما یکبار هزینه می پردازید و بارها و بارها می توانید تبلیغات متنوع خود را به این ایمیل ها بفرستید و چون این ایمیل ها از سایتهای آگهی جمع آوری شده است پس معتبر می باشند.



این پکیج شامل:

· تعداد 8000 ایمیل (فایل متنی txt)

· ایمیل شرکت ها

· آموزش مختصری برای جمع آوری و ارسال ایمیل انبوه (معرفی نرم افزار و سایت) (فایل متنی txt)

· بانک ایمیل طبقه بندی شده

خرید        سوال از فروشنده

بانک شماره موبایل استان اصفهان (دائمی و اعتباری) همراه اول

قیمت: 20000 تومان


فروش ویژه بانک شماره موبایل  استان اصفهان

بیش از 3 میلیون شماره به تفکیک شهر های استان

100 شهر  دائمی و اعتباری

مخصوص ارسال پیامک تبلیغاتی

این بانک اخرین بانک شماره موبایل موجود در کشور می باشد
که تست شده و مورد تایید  میباشد
شماره های به صورت جداگانه به صورت دائمی و اعتباری به تفکیک شهر های  هر استان
 قرار گرفته و به راحتی میتوانید برای تبلیغات خود مورد استفاده قرار دهید
 (توجه تمامی شماره ها بدون نام و مشخصات می باشد)

هدیه ویژه به خریداران یک  پنل حرفه ای با خط اختصاصی رایگان

و هزینه ارسال 7.3 با قابلیت بازگشت پیامک و.... فول امکانات

مسئولیت استفاده  غیر قانونی از این شماره ها به عهده خریدار میباشد

خرید        سوال از فروشنده

بسته آموزشی مشاغل درآمدزا در منزل کتاب کسب درآمد از اینترنت در ۷ روز
برچسب‌ها: بانک ایمیل ,

موضوعات مرتبط: ایمیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بانک ایمیل(1)
دو شنبه 27 مرداد 1393 ساعت 15:55 | بازدید : 304 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

دانلود بزرگترین بانک ایمیل فعال ایرانی+بانک ایمیل کاربران بلاگفا

قیمت: 3000 تومان

بزرگترین بانک ایمیل فعال ایرانی+بانک ایمیل کاربران بلاگفا

 

آیا شما هم می خواهید با استفاده از ظرفیتهای دنیای مجازی به کسب درآمد و تبلیغات بپردازید؟

 

می خواهید سایت ، فروشگاه ، وبلاگ و حتی حرفه و شغل خود را به کاربران اینترنت معرفی نمایید؟
تاثیر تبلیغات در دنیای امروز غیر قابل انکار است.ایمیل مارکتینگ نیز یکی از روش های موثر تبلیغاتی است که فواید خاص خود را دارد.زمانی ایمیل مارکتینگ موثر خواهد بود که بازاریاب پیامی متناسب با مخاطب خود را تهیه و ارسال کند
ایمیل مارکتینگ جدیدترین شیوه تبلیغات دردنیای پیشرفته امروز میباشد و اکثر سایتهای اینترنتی و شرکتهای خصوصی در کشورهای امریکا ژاپن و چین از این شیوه نوین جهت معرفی خود استفاده میکنند زیرا علاوه براینکه نسبت به دیگر روشهای تبلیغات فوق العاده ارزانتر است جنبه های روانی مثبتی نیز ایجاد میکند. زمانی که ایمیل شما مستقیما از طرف شما به شخص گیرنده ارسال شود این احساس درآن شخص بوجود میاید که به او احترام گذاشته شده و توجه و علاقه او به ایمیل دریافتی بیشتر خواهد شد.
بسته ایمل مارکتینگ مغان ست شامل چه ایمیل هایی است؟
ما سعی نموده ایم تا بهترین و جامعه ترین بسته ی ایمیل های فعال کاربران ایرانی را در اختیار شما دوستان گرامی قرار دهیم
شما با دانلود این مجموعه دو بسته ی مختلف ایمیل را دریافت می کنید
بسته ی اول شامل
شامل 8هزار و دویست و پنجاه ایمیل فعال کاربران ایرانی می باشد که از سایت های معتبر همچون سایت های شرکتی یا محصولات بازرگانی و خریداران اینترنتی  تهیه شده است
و همچنین شامل 100 ایمیل شرکت ها و سازمان های خصوصی که از سطح اینترنت ، سایت های شرکتها و یا سایتهای درج آگهی رایگان جمع آوری شده است
+
ایمیل کاربران فعال بلاگفا به صورت طبقه بندی شده
این مجموعه شامل موارد زیر می باشد:
335 ایمیل مربوط به اندیشه و مذهب
95 ایمیل مربوط به اخبار و رسانه
590 ایمیل مربوط به تجارت و اقتصاد
550 ایمیل مربوط به جامعه و سیاست
400 ایمیل مربوط به خانواده و زندگی
290 ایمیل مربوط به رایانه و اینترنت
236 ایمیل مربوط به سرگرمی و طنز
227 ایمیل مربوط به سفر و توریسم
134 ایمیل مربوط به علم و فن اوری
90 ایمیل مربوط به فارسی زبانان در دیگر کشور ها
219 ایمیل مربوط به فرهنگ و تاریخ
113 ایمیل مربوط به فتو بلاگ
20 ایمیل مربوط به وبلاگ و وبلاگ نویسی
450 ایمیل مربوط به ورزش
580 ایمیل مربوط به هنر و ادبیات
قابل ذکر است که این مجموعه معتبر و فعال می باشد و در مدت زمان 6 روز جمع اوری شده است.

 

قیمت این محصول در سایت 3000 تومان می باشد

 

بلافاصله پس از پرداخت موفق لینک دانلود این محصول برای شما فعال خواهد شد

خرید        سوال از فروشنده

220377ايميل هاي آماده

قیمت: 2000 تومان



220377 عدد ايميل ياهوي آماده براي ارسال تبليغات شما

ميتوانيد در yahoo قسمت bcc همشون را يكبار وارد كنيد و سپس ذخيره كنيد و هروقت خواستين پيام تبليغاتي بفرستين از قسمت ذخيره فقط متن بزارين و بفرستين ويا باهاشون چت كنيد
2 برنامه ايميل ياب رايگان هديه

حجم:4.48مگابايت
نوع فايلها :txt

بعد از پرداخت فايل دانلود ميكنيد




خرید        سوال از فروشنده

دانلود بانک ایمیل خریداران اینترنتی

قیمت: 10000 تومان

بانک ایمیل خریداران اینترنتی

تعداد ۱۵ هزار ایمیل جمع آوری شده از  مشتریان فروشگاه های اینترنتی از آذرماه ۹۱ تا آخر شهریور ۹۲
که شامل مشتریان فروشگاه های اینترنتی زیر می باشد
فروشگاه های اینترنتی فروش زیورالات
فروشگاه های اینترنتی محصولات آرایشی بهداشتی
فروشگاه های اینترنتی کارت شارژ
فروشگاه های اینترنتی فروش نرم افزار
فروشگاه های اینترنتی دوربین عکاسی
فروشگاه های اینترنتی فروش موبایل و تبلت
فروشگاه های فروش ماشین های اداری
بانک ایمیل مشتریان فروشگاه های اینترنتی بازار هدف مناسبی است برای تمامی بازاریابانی که قصد افزایش فروش و افزایش بازدید فروشگاه خود را دارند.

خرید        سوال از فروشنده

بانک ایمیل دانشجویان ایرانی

قیمت: 7500 تومان

ایمیل دانشجویان ایرانی شامل بیش از 100 هزار ایمیل دانشجویان فعال سال 92 که این ایمیل دانشجویان در 8 رشته ی پر مخاطب ایرانی می بیاشد.
•    ایمیل دانشجویان
•    بسته شماره 1
ایمیل دانشجویان ایرانی شامل 10 هزار ایمیل جدید دانشجویان کاملا فعال ایرانی می باشد و بهمراه آرشیو کامل ایمیل دانشجویان ایرانی ارائه شده است ایمیل دانشجویان ایرانی بسته مناسبی برای تبلیغات به دانشجویان می. ایمیل دانشجویان ایرانی تست شده و کاملا فعال می باشد و با کمی تلاش و با ارسال موفق ایمیل تبلیغاتی می توانید تبلیغات بسیار موفقی انجام دهید.
ایمیل دانشجویان ایرانی
ایمیل دانشجویان ایرانی بسته ویژه برای تبلیغات به دانشجویان می باشد . اگر شما هم قصد ارسال ایمیل تبلیغات به دانشجویان از طریق اینترنت را دارید. ارسال ایمیل تبلیغاتی به دانشجویان و آرشیو دانشجویان ایرانی بهترین روش تبلیغات می باشد . شما می توانید با کمترین هزینه و تهیه بسته فوق و ارسال ایمیل تبلیغاتی ، تبلیغات خود را به دانشجویان به بهترین نحوه و به سادگی انجام دهید.

خرید        سوال از فروشنده

بانک 3 میلیون ایمیل فعال سال 92

قیمت: 15000 تومان

بانک 3 میلیون ایمیل فعال ایرانی ( بدون زائد ) تفکیک شده در سال 92

 

بزرگترین و کامل ترین بانک فعال ایمیل به صورت کاملا تفکیک شده بیش از 3 میلیون ایمیل جمع آوری شده در سال 92 با قیمت استثنایی

 

توجه :  بانک ایمیل ما یکی از کامل ترین و فعال ترین بانک هاست که برای تهیه آن هزینه زیادی شده و از مدیران سایت ها , فروشگاه ها , خبرنامه ها , گروه ها خریداری شده است.

 

- بانک ایمیل به تفکیک شهر ها 22000 ایمیل

 

- بانک ایمیل سایت های ایرانی 11950 ایمیل

 

- بانک ایمیل وبلاگ نویسان 10100 ایمیل

 

- بانک جی میل ایرانی 415975 ایمیل

 

- بانک ایمیل خریداران 323000 ایمیل

 

- بانک ایمیل دانشجویان 512098 ایمیل

 

- بانک ایمیل فروشگاه های کامپیوتر 111200

 

- بانک ایمیل فعالان بازی سازی 203040

 

- بانک ایمیل نمایشگاه کتاب و نفت 11725

 

- بانک ایمیل ماه های سال 239934

 

- بانک ایمیل فروشگاه های لوازم پزشکی 3555

 

- بانک ایمیل فروشگاه های دوربین 1417

 

- بانک ایمیل فروشگاه های فرهنگی ( فیلم و سریال ) 3664

 

- بانک ایمیل فروشگاه های کودکانه 1634

 

- بانک ایمیل فروشگاه های لوازم خانگی 1280

 

- بانک ایمیل فروشگاه های لوازم اداری 1569

 

- بانک ایمیل فروشگاه های لوازم بهداشتی 1228

 

- بانک ایمیل فروشگاه های لوازم ورزشی 2171

 

- بانک ایمیل فروشگاه های موبایل 1883

 

- بانک ایمیل فروشگاه ها نرم افزار و آموزش نرم افزار 2561

 

- بانک ایمیل مشاغل 200000

 

- بانک ایمیل مشاغل به تفکیک شهر ها 23768

 

- بانک ایمیل کاربران شبکه های اجتماعی 86368

 

- بانک ایمیل سایت ها تبلیغاتی 47703

 

- بانک ایمیل پزشکان 4410


- بانک ایمیل مهندسین کامپیوتر 17807
و...
توضیحات:
فرمت قایل دانلودی zip می باشد که با نرم افزار وین رار قابلیت اکسترکت دارد و فرمت فایل های داخل پوشه ها txt می باشد که با نوت پد باز می شود.

خرید        سوال از فروشنده

بانک ایمیل استان تهران 92

قیمت: 8000 تومان

بانک ایمیل استان تهران

گزینه ای برای کسانی که به دنبال تبلیغات برای قلب تجاری کشور هستند.
در این پک بانک
ایمیل مدیران شرکتها
ایمیل فروشگاه ها تفکیک شده
ایمیل دانشجویان سال 92-93
جیمیل تهرانی ها
تعداد ایمیل ها 50 هزار عدد
واقعا به هدف خواهید زد.

خرید        سوال از فروشنده

بانک ایمیل خرداد ماه 1393

قیمت: 8000 تومان

بانک ایمیل آرشیو شده کاربران فضای اینترنت و کار آمد جمع آوری شده در خرداد ماه 1393
مورد نیاز تمام فروشندگان محصولات و خدمات دونیای مجازی اینترنت
این بانک کاملا فعال بوده و جهت تبلیغات و معرفی خدمات شما به کاربران ایرانی بهترین انتخاب میباشد
تمامی بانک با تضمین فعال بودن واگذار میشود
این بانک را در سایتهای دیگر اگر صحت داشته باشد که تازه جمع آوری شده بالای 100 تا 150 هزار تومان واگذار میشود

 

تعداد:46200 هزار عدد

 

نوع فایل دانلوشده:RAR

 

تاریخ به روز:93/03/18

 

فرصت را از دست ندهید همین حالا محصولات خورد را به دیگران معرفی نمایید

 

 

خرید        سوال از فروشنده

10 میلیـــون ایـمیــل فعال ایــرانی و خارجی

قیمت: 3500 تومان

10 میلیــــــــــــــون ایـمیــل  فعــــــال ایرانی و خارجی

این محصول شامل 10 میلیون ایمیل فعال ایرانی وخارجی میباشد و به صورت 105 فایل نوت پد جمع آوری شده  که در هر فایل، هر آدرس ایمیل در یک خط قرار گرفته , آدرس ایمیلها بر اساس حروف الفبا مرتب شده است

این بانک ایمیل ارزشمند اکنون در اختیار شماست و به آسانی می توانید آن را دانلود کنید و تبلیغات خود را به آدرسهای ایمیل موجود در آن ارسال کنید

ايميل ماركتينگ جديدترين شيوه تبليغات دردنياي پيشرفته امروز ميباشد
و امروزه اکثر شرکتها , سازمان ها و موسسات از این راه تبلیغ میکنند
ایمیل مارکتینگ با هزینه ی نهچندان زیاد و تبلیغاتی هدفمند میباشد

ما برای شما 10 میلیون ایمیل فعال ایــــــــــرانی و خارجی که بیشتر آن ایمیل ایرانی میباشد آماده کرده ایم
شما با خرید این پکیج ایمیل میتوانید بار ها تبلیغات خود را به ایمیل ها ارسال کنید
تبلیغات با ایمیل یکی از بهترین تبلیغات و موثرترین تبلیغ میباشد

این پکیج شامل 10 میلیون ایمیل  که با تلاش فراوان تهیه شده که برای تبلیغات شما و افزایش کسب و کار شما تهیه کردیم .

شما با پرداخت هزینه ی کمی صاحب 10 میلیون ایمیل فعال خواهید شد

10 میلیـــــون ایمیل فعال ایرانی و خارجی ... که بیش از 5 میلیون ایمیل فعال ایـــــــرانی میباشد

موفق باشید




خرید        سوال از فروشنده

8250 ایمیل فعال كاربر ايراني

قیمت: 2000 تومان

ايميل ماركتينگ جديدترين شيوه تبليغات دردنياي پيشرفته امروز ميباشد و اكثر سايتهاي اينترنتي و شركتهاي خصوصي در كشورهاي امريكا ژاپن و چين از اين شيوه نوين جهت معرفي خود استفاده ميكنند زيرا علاوه براينكه نسبت به ديگر روشهاي تبليغات فوق العاده ارزانتر است جنبه هاي رواني مثبتي نيز ايجاد ميكند. زماني كه ايميل شما مستقيما از طرف شما به شخص گيرنده ارسال شود اين احساس درآن شخص بوجود ميايد كه به او احترام گذاشته شده و توجه و علاقه او به ايميل دريافتي بيشتر خواهد شد.
اين بسته شامل 8هزار و دويست و پنجاه ايميل فعال کاربران ایرانی مي باشد که از سایت های معتبر همچون سایت های شرکتی یا محصولات بازرگانی تهیه شده است

خرید        سوال از فروشنده

بانک ایمیل معتبر(چک شده)

قیمت: 2000 تومان

در عصر حاضر تبلیغات جایگاه ویژه ای در فروش محصولات دارد بطوری که شرکت ها هزینه های سنگینی به منظور تبلیغات صرف می کنند.ایمیل مارکتینک یکی از روش های تبلیغاتی موثر در فروش محصولات در چند سال اخیر بوده است و بازاریاب های زیادی به ان اتکا می کنند و درامد خوبی کسب می کنند بشکلی که همیشه نسبت به سایر تبلیغات قابل اعتمادتر و موثرتر بوده است.
این مجموعه شامل موارد زیر می باشد:
2777 ایمیل ایرانی
2800 ایمیل جمع اوری شده از سایت های پر بازدید
2788 ایمیل کاربران ایرانی
1151 ایمیل ایرانی و خارجی
1360 ایمیل ایرانی و خارجی
2150 ایمیل ایرانی
1390 ایمیل خارجی
1719 ایمیل ایرانی و خارجی
1931 ایمیل ایرانی و خارجی
2735 ایمیل ایرانی و خارجی
2820 ایمیل خارجی
950 ایمیل کاربران بلاگفا
1000 ایمیل جمع اوری شده از وبلاگ های شخصی

لازم به توضیح است که تعدادی از این مجموعه از بانک های معتبر فروشنده ایمیل خریداری شده و تعدادی را نیز از سایت ها و وبلاگ ها شخصی و تجاری جمع اوری کرده ام.
این مجموعه در هفته سوم مرداد ماه از لحاظ معتبر بودن چک شده است .

خرید        سوال از فروشنده

مجموعه بی نظیر ایمیل کاربران فعال اینترنت

قیمت: 2800 تومان

مجموعه ای بی نظیر و ارزان از ایمیل های فعال که حاصل تلاش دو هفتگی ماست  را برای شما عزیزان قرار داده ایم تا بتوانید هدفمند تبلیغ کنید. اهمیت ایمیل مارکتینگ برای همگان روشن است زیرا یکی از روش های مرسوم و در عین حال موثر برای تبلیغ است. شعار همیشگی ما این است که محصولات خود را هدفمند تبلیغ کنید زیرا هدفمند بودن شرط پیروزی است نه اینکه مجموعه ای از هزاران ایمیل را داشته باشید. در این مجموعه نکاتی کوچک را برای ارسال ایمیل نیز قرار داده ایم تا شما بتوانید راحت تر تبلیغ کنید.

 

این مجموعه بی نظیر بیش از یک میلیون و پانصد هزار ایمیل است که  شامل موارد زیر است:

 

1)2500 ایمیل فعال طبقه بندی شده کاربران بلاگفا

 

2)نکاتی مهم برای ارسال ایمیل تبلیغی

 

3) 640200 ایمیل کاربران فعال اینترنت که روزانه ایمیل خود را چک می کنند.

 

4)210 ایمیل کاربران میهن بلاگ

 

5)650000 ایمیل چک شده فعال

 

6)106700 ایمیل یاهو و جیمیل


7)و...

خرید        سوال از فروشنده

۴۰ هزار ایمیل ایرانی طبقه بندی شده (بر اساس حرفه)

قیمت: 10000 تومان

این محصول شامل 134 فایل notepad می باشد.
هر فایل یک طبقه بندی خاص از ایمیلها را شامل می شود.
در هر فایل، هر آدرس ایمیل در یک خط قرار دارد.

درآمد خود را به بهترین نحو بالا ببرید.
تبلیغات هدفمند و بازاریابی مؤثر
با ارسال تبلیغات به هر ایمیلی فقط محصول خود را بی ارزش نشان خواهید داد.
برای کسانی ارسال کنید که با شما ارتباظ شغلی دارند.
40 هزار ایمیل طبقه بندی شده بر اساس حرفه و شغل
تبلیغات هدفمند و بازاریابی مؤثر

فایلiها به صورت زیر طبقه بندی شده اند.

 

فایل آگهی‌های کامپیوتر  شامل 1217 ایمیل می باشد.

 

فایل عکاسی  شامل 235 ایمیل می باشد.

 

فایل آموزشگاه  شامل 277 ایمیل می باشد.

 

فایل آموزش کامپیوتر  شامل 263 ایمیل می باشد.

 

فایل انیمیشن  شامل 203 ایمیل می باشد.

 

فایل آرایشگاه  شامل 180 ایمیل می باشد.

 

فایل آرایشگاه۲  شامل 117 ایمیل می باشد.

 

فایل آشپزی  شامل 284 ایمیل می باشد.

 

فایل بدنسازی شامل 302 ایمیل می باشد.

 

فایل برنامه نویس شامل 373 ایمیل می باشد.

 

فایل برنامه نویس شامل 507 ایمیل می باشد.

 

فایل برنامه نویس شامل 521 ایمیل می باشد.

 

فایل برنامه نویس شامل 532 ایمیل می باشد.

 

فایل بسکتبال شامل 200 ایمیل می باشد.

 

فایل بازاریاب شامل 22 ایمیل می باشد.

 

فایل بورس شامل 206 ایمیل می باشد.

 

فایل بازارهی فارسی شامل 123 ایمیل می باشد.

 

فایل سی‌دی شامل 396 ایمیل می باشد.

 

فایل چاپ شامل 277 ایمیل می باشد.

 

فایل کامپیوتر & قطعات شامل 158 ایمیل می باشد.

 

فایل کامپیوتر شامل 320 ایمیل می باشد.

 

فایل دانشجویان شامل 278 ایمیل می باشد.

 

فایل دعوتنامه شامل 2627 ایمیل می باشد.

 

فایل دعوتنامه۲ شامل 124 ایمیل می باشد.

 

فایل دامین شامل 252 ایمیل می باشد.

 

فایل دانلود شامل 141 ایمیل می باشد.

 

فایل ای بوک شامل 393 ایمیل می باشد.

 

فایل ای گلد شامل 338 ایمیل می باشد.

 

فایل انتشارت شامل 251 ایمیل می باشد.

 

فایل ارسال اس‌ام‌اس شامل 866 ایمیل می باشد.

 

فایل استدیو شامل 178 ایمیل می باشد.

 

فایل فن آوری شامل 293 ایمیل می باشد.

 

فایل فرهنگ & هنر شامل 153 ایمیل می باشد.

 

فایل فرهنگسرا شامل 460 ایمیل می باشد.

 

فایل فرش & قالیچه شامل 156 ایمیل می باشد.

 

فایل فرش شامل 177 ایمیل می باشد.

 

فایل فهرست وبلاگ ها شامل 424 ایمیل می باشد.

 

فایل فیلم شامل 139 ایمیل می باشد.

 

فایل فروشگاههای اینترنتی شامل 211 ایمیل می باشد.

 

فایل فروشگاه موبایل شامل 120 ایمیل می باشد.

 

فایل فروشگاه آنلاین شامل 442 ایمیل می باشد.

 

فایل فوتبال شامل 224 ایمیل می باشد.

 

فایل فارکس شامل 262 ایمیل می باشد.

 

فایل گپ & گفتگو شامل 157 ایمیل می باشد.

 

فایل گردشگری شامل 146 ایمیل می باشد.

 

فایل گرافیست شامل 174 ایمیل می باشد.

 

فایل جیمیل شامل 51 ایمیل می باشد.

 

فایل هسبدرها شامل 174 ایمیل می باشد.

 

فایل هنر شامل 225 ایمیل می باشد.

 

فایل هاستینگ شامل 218 ایمیل می باشد.

 

فایل جراحی زیبایی‌ شامل 107 ایمیل می باشد.

 

فایل جواهرات شامل 335 ایمیل می باشد.

 

فایل کابینت شامل 270 ایمیل می باشد.

 

فایل کاهش وزن شامل 95 ایمیل می باشد.

 

فایل کالا & خدمات صنعتی‌ شامل 140 ایمیل می باشد.

 

فایل کسب در آمد وبمسترها شامل 167 ایمیل می باشد.

 

فایل کاشت مو شامل 88 ایمیل می باشد.

 

فایل خدمات گردشگری شامل 237 ایمیل می باشد.

 

فایل خدمات اینترنتی شامل 264 ایمیل می باشد.

 

فایل خدمات منزل شامل 115 ایمیل می باشد.

 

فایل خدمات مهندسی‌ شامل 313 ایمیل می باشد.

 

فایل خدمات مسافرتی‌ شامل 140 ایمیل می باشد.

 

فایل خدمات شبکه شامل 310 ایمیل می باشد.

 

فایل خدمات تایپ & ترجمه شامل 178 ایمیل می باشد.

 

فایل خدمات بازرگانی شامل 262 ایمیل می باشد.

 

فایل خدمات چاپ شامل 106 ایمیل می باشد.

 

فایل خدمت زیبایی‌ & بهداشتی شامل 79 ایمیل می باشد.

 

فایل لوازم بچه شامل 70 ایمیل می باشد.

 

فایل لوازم اداری شامل 91 ایمیل می باشد.

 

فایل لوازم خانگی شامل 169 ایمیل می باشد.

 

فایل لوازم خانگی۲ شامل 169 ایمیل می باشد.

 

فایل لوازم مهندسی‌ شامل 69 ایمیل می باشد.

 

فایل لوازم موسیقی شامل 61 ایمیل می باشد.

 

فایل لوازم پزشکی شامل 114 ایمیل می باشد.

خرید        سوال از فروشنده

بسته آموزشی مشاغل درآمدزا در منزل کتاب کسب درآمد از اینترنت در ۷ روز
برچسب‌ها: بانک ایمیل ,

موضوعات مرتبط: ایمیل , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 صفحه بعد

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
کسب درآمد
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ
بسته آموزشی مشاغل درآمدزا در منزل کتاب کسب درآمد از اینترنت در ۷ روز
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تجارت الکترونیک و آدرس freebusiness.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 121
:: کل نظرات : 12

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 8
:: باردید دیروز : 7
:: بازدید هفته : 8
:: بازدید ماه : 378
:: بازدید سال : 656
:: بازدید کلی : 78011